Aveti intrebari ? nu ezitati sa ne contactati

  • Seriozitate!

Servicii de resurse umane

Servicii de resurse umane (personal) :
  • Intocmirea contractelor individuale de munca.
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca.
  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor.
  • Intocmirea adeverintelor de salariu.
  • Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului.
  • Intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal.
  • Consultanta privind salarizarea.
  • Completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca.
  • Intocmirea dosarelor de personal.
Servicii de salarizare :
  • Intocmirea statelor de plata.
  • Intocmirea pontajelor.
  • Depunerea declaratiilor rectificative.
  • Calculul concediilor si evidenta medicalelor.
  • Calculul si evidenta concediilor de maternitate.
  • Calculul si evidenta concediilor de odihna.
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati.
  • Calculul impozitelor pe salarii.
  • Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale, fondului de garantare a creanttelor salariale, asigurari pentru somaj.
 

Articole & Noutati

30 mai 2020
Facilitati fiscale privind angajarea persoanelor aflate in somaj

Angajatorii care în perioada 1 iunie 2020-31 decembrie 2020 încadrează în muncă, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, persoane în vârstă de peste 50 de ani ale căror raporturi de muncă au încetat din motive neimputabile lor, în perioada stării de urgență, înregistrați ca șomeri în evidența agențiilor pentru ocuparea forței de muncă, primesc lunar, […]

Mai multe detalii
30 mai 2020
Noutati fiscale referitoare la somajul tehnic si alte facilitati fiscale

Angajatorii ai căror angajați au beneficiat de prevederile art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020, mai precis de somaj tehnic pe perioada starii de urgenta sau de alerta, beneficiază, pentru o perioadă de trei luni, de decontarea unei părți din salariu, suportată din bugetul asigurărilor pentru șomaj, reprezentând 41,5% din […]

Mai multe detalii
10 aprilie 2020
Am obținut CERTIFICAT DE SITUATII DE URGENTA. Ce pot face cu el?

Certificatul de situatii de urgenta se foloseste in urmatoarele cazuri: - amânarea la plată pentru serviciile de utilități - electricitate, gaze naturale, apă, servicii telefonice și de internet, a chiriei pentru imobilul cu destinație de sediu social și de sedii secundare, pe durata stării de urgență, de către întreprinderile mici și mijlocii care și-au întrerupt […]

Mai multe detalii

CONTABILITATE LA #SUPERLATIV

ACCES CONSULT CONTAB SRL / CENTRUL DE AFACERI BUCURESTI SUD, etaj 2
Sos. Oltenitei nr 105A, sector 4, Bucuresti / CUI: 30269761 / J40/6311/2012
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram