Documente necesare fiscalizarii caselor de marcat cu jurnal electronic

Pentru a fiscaliza noile case de marcat electronice, nu este necesar si obligatoriu inscrierea in SPV (spatiu privat vistual) Fiscalizarea acestora se poate face prin depunerea la Administratia Financiara a unui dosar care trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:

1. PV sigilare copie - de la furnizorul casei.

2. Certificatul de garanție al casei de marcat copie furnizorul casei de marcat.

3. Autorizația de distribuire - copie de la furnizorul casei de marcat.

4. Factura și chitanța/op

5. Copie CI administrator.

6. Certificatul constatator al punctului de instalare a casei.

7. Certificatul de înmatriculare și Cod Fiscal dacă e plătitor de tva.

8. Contractul spațiului de instalare.

9. Împuternicire +CI

10. Cererea în 2 ex - tipizatul îl găsesiti la xerox pe străduța laterala de la Gerota.

« vezi toate noutatile